به گزارش پاداش سرمایه شرح بازار سرمایه در روز  یکشنبه 20  فروردین  ماه 1402 به شرح زیر می باشد :

روز یکشنبه شاخص کل با رشد 10 هزار و 258 واحد رشد کردی همراه بوده است،  72 درصد بازار با رشد قیمت و 28 درصد بازار با افت قیمت همراه بوده اند.

شاخص هم‌وزن نیز با ثبت رشد ۱.۶۸ درصدی، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. ارزش معاملات خرد هم چنان افزایشی بوده است و در روز گذشته بیش از 17 میلیارد تومان بوده است

در ادامه به تابلوی اخبار و شایعات خواهیم پرداخت:

www.padash.ir

 

در ادامه به اخبار تاثیرگذار بر بازار امروز خواهیم پرداخت:

www.padash.ir

 

در روز گذشته با توجه به اتفاقات مثبت در بورس اعم از افزایش و رشد مجدد ارزش معاملات ورود نقدینگی و اسقبال سهامداران هم چنین اخبار افزایش نرخ محصولات خودروسازان بازار را با رنج مثبت همراه کرده بود تنها نگرانی که این روزها فکر بازار سرمایه را درگیر کرده است انتخاب سهام مناسب و ترس از جاماندن از رشد بورس می یاشد فرصت ها همچنان تکرار میشوند و شاید باید در ابتدا به بررسی سوگیری های شخصی در معاملاتمان ، بررسی وضعیت اقتصادی کشور و چالش های آن و طرح های توسعه ای  در مسیر روزهای اخیر بپردازیم از طرفی با توجه به روزهای پرررشد بازار سرمایه احتمال اصلاح یا در برخی موارد ریزش نیز وجود دارد شاخص از نظر تکنیکالی با توجه به مقاومت تکنیکالی پیش رو احتمال توقف کوتاه مدت در این حوالی را به وجود آورده است . 

در این گزارش به اخبار موثر بر گروه هایی که با توجه به اخرین اخبار امکان رشد برای آنان میسر است اشاره شده است با توجه به موارد گفته شده در گزارش بالا، روند بازار به صورت کلی ترسیم شده است. 

 

پرسود باشید  

کارشناس بازار سرمایه: مرسده گونه




بازار سبزپوش شد
توسط محمدباقر سلیمانی 20 فروردین 1403 ساعت 15:11
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 21 اسفند 1402 ساعت 08:48
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 20 اسفند 1402 ساعت 08:50
پایان بازار نیمه...
توسط محمدباقر سلیمانی 19 اسفند 1402 ساعت 15:14