به گزارش پاداش، بازار امروز در شرایطی کار خود را آغاز می کند که روز گذشته هر چقدر به انتهای زمان معاملات می رسیدیم، عرضه ها بیشتر می شدند و همین موضوع باعث شد تا شاخص کل از مثبت به سمت منفی حرکت کند و در نهایت با  با افت 0.04 درصد معادل 800 واحد کاهش به 2 میلیون و 154 هزار واحد برسد.

 

اخبار کدال

www.padash.ir

 

اخبار بورسی

  1. پذیرش کامیون دوو در بورس کالا : بورس کالای ایران در اطلاعیه‌های جداگانه از پذیرش کامیون و کامیون کشنده دوو (DAEWOO) متعلق به شرکت کاسپین خودرو فرهنگ منطقه آزاد انزلی در بازار اصلی خبر داد.
     
  2. وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان با اعلام پایان تاریخ تحریم‌های مالی ایران که در قطعنامه ۲۲۳۱ آمده خواستار حذف نام ایران از ذیل بند هفت این قطعنامه شد.
     
  3. جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده پارسان در ساعت ۱۲:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ برگزار میگردد و ۱۰ روز بعد مجمع سود را میدهد.
     
  4. وزارت اقتصاد : بودجه ۱۴۰۳ نه تنها هیچ سیگنال منفی به بازار سرمایه نداده بلکه بر خلاف آنکه بازار سرمایه همواره در زمان انتشار اخبار بودجه واکنش منفی نشان می‌داد، امسال روند متعادلی را دنبال کرد.
     
  5. ۴۵ ملک سازمان خصوصی سازی آماده عرضه در بورس کالا: سازمان خصوصی‌سازی ۴۵ ملک را در روز‌های ۱۹ و ۲۷ دی و اول بهمن در تابلوی املاک و مستغلات بورس کالای ایران، عرضه می‌کند.
     
  6. افزایش سرمایه کویر ثبت شد: میزان افزایش سرمایه: ۴۰ درصد
     
  7. افزایش سرمایه ۳۰ درصدی کتوکا از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
     
  8. تدبیر انتخاب فردا  به جمع درصدی‌های بهین‌رو اضافه شد.
     
  9. خرید بیش از ۱ میلیون سهم دیگر توسط حقیقی سبزوا... یک کد prx هم همچنان این سهم را جمع‌آوری می‌کند.
     
  10. پیشگامان کویر آسیا در ۲ رو اخیر بیش از ۶ میلیون سهم بازرگام را خرید.
     
  11. افزایش سرمایه 35 درصدی فولاد از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

 

پیش بینی بازار

روز گذشته بیش از 60 درصد بازار منفی بود و ارزش سفارشات خرید بر روی تابلو از ارزش سفارشات فروش اختلاف زیادی داشت و این نشون دهنده این موضوع می باشد که فروشنده زیادی در بازار وجود ندارد. با توجه به نوساناتی که بازار در روز گذشته داشت پیش بینی می شود امروز بازاری متعادل اما منفی خواهیم داشت و همچنان شاخص کل درجا خواهد زد .

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32
سایه احتیاط بر سر...
توسط محمدباقر سلیمانی 03 اردیبهشت 1403 ساعت 15:19