به گزارش پاداش، بازار دیروز در شرایطی به پایان رسید که شاخص کل کار خود را با مثبت به اتمام رساند. در بازار دیروز در حالی تا دقایق پایانی شاخص کل بیش از 4 هزار واحد رشد را تجربه کرده بود، اما با عرضه هایی که صورت گرفت این عدد به 3339 واحد رسید و این نماگر را در حوالی ارتفاع 2 میلیون و 127 هزار واحد رساند. همچنین شاخص هم وزن نیز با 0.74 درصد رشد همراه شد و به محدوده 733 هزار و 327 واحد رسید.

 

اخبار کدال

www.padash.ir

 

اخبار بورسی

  • عرضه اولیه سهام شرکت پارس فنر به روش ترکیبی در نماد معاملاتی فنر در بازار دوم فرابورس ایران سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام میگیرد.
     
  • تولید «کرماشا» متوقف شد: صنایع پتروشیمی کرمانشاه  بیان داشت به دلیل برودت هوا و افت فشار گاز دریافتی از خطوط اصلی، از روز شنبه ۱۴۰۲.۱۱.۰۷ تا اطلاع ثانوی توقف کامل تولید در این شرکت انجام شده است.
     
  • «دبالک» اوراق مرابحه منتشر می‌کند: شرکت تولید مواد اولیه داروئی البرز بالک  از انتشار اوراق مرابحه ۱.۰۰۰ میلیارد ریالی در راستای تامین بخشی از سرمایه در گردش شرکت به منظور خرید مواد اولیه مصرفی خبر داد.
     
  • وسینا افزایش سرمایه را از دستور خارج کرد: با توجه به عدم ارسال مجوز بانک مرکزی در خواست افزایش سرمایه بانک از دستور کار سازمان خارج گردیده است.
     
  • نمایندگان مجلس حساب یارانه و سهام عدالت را ضامن پرداخت تهسیلات بانکی کردند.
     
  • افزایش سرمایه ۵۰ درصدی وتجارت از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
     
  • پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت بین المللی محصولات پارس/ درصد افزایش سرمایه: ۵۰ درصد
     
  • نماد معاملاتی آسیا حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ تعلیق می‌گردد.
     

پیش بینی بازار

با توجه به معاملاتی که در روز گذشته صورت گرفت و همچنین با از دست رفتن محدوده حمایتی مهم دو میلیون و 150 هزار واحد شاخص کل، پیش بینی می شود که امروز نیز همانند دیروز بازار با روند رو به رشد کار خود را آغاز کند و در ادامه با عرضه همراه شود . این در حالیست که طی یازده روز گذشته کاری، خروج پول را از بازار سرمایه شاهد هستیم.
 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 08 اردیبهشت 1403 ساعت 08:26
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32