به گزارش پاداش، بازار سهام پس از اینکه چند روزی را در منفی سیر کرده بود، در نخستین روز معاملاتی هفته جاری، سبزپوش شد و باعث شد تا اکثر نمادهای معاملاتی روز خود را با مثبت به پایان برسانند. در پایان روز گذشته نماگر کل با 0.18 درصد رشد معادل 3809 واحد به 2 میلیون و 111 هزار واحد و شاخص هم وزن نیز با 4881 واحد رشد در ارتفاع 737 هزار واحد رسید که این نشان از اقبال بازار بر روی نمادهای کوچک و متوسط بازار می باشد. همچنین در معاملات روز شنبه 85 نماد صف خرید و 41 نماد نیز صف فروش بودند.

اخبار کدال

www.padash.ir

اخبار بورسی

  1. آغاز ثبت نام برای متقاضیان جدید خودرو‌های وارداتی: متقاضیان محترم باید از تاریخ یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود نمایند.
     
  2. بر اساس آمار ۱۰ ماهه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران بیش از ۲۴ میلیون تن از محصولات زنجیره فولاد در ۱۰ ماهه ۱۴۰۲ صادر شد که نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است.
     
  3. «ونوین» سهام می‌فروشد: بانک اقتصاد نوین جهت واگذاری ۴۰ درصد از سهام شرکت کارگزاری بانک اقتصاد نوین (سهامی خاص) مزایده برگزار می‌کند. 
     
  4. صدور مجوز افزایش سرمایه در «زرنام»: سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۱۴ درصدی شرکت گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام را از محل سود انباشته صادر کرد.
     
  5. «وتوسم» عرضه عمده می‌شود: بنا بر اطلاعیه بورس اوراق بهادار تهران، بانک ملی ایران ۱۰.۲۸% از سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی را در تاریخ ۱۴۰۲.۱۱.۳۰ به صورت یکجا و نقد یا شرایطی عرضه می‌کند.
     
  6. بر اساس شیوه‏ نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلا استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، پنجمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در روز یکشنبه مورخ ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲، انجام خواهد گرفت.
     

پیش بینی بازار

با توجه به روند معاملات روز گذشته و همچنین رفتار سهامداران در نحوه معاملاتی خود، پیش بینی می شود که در اوایل آغاز زمان معاملاتی  بازار امروز عرضه بیشتری داشته باشیم و با گذشت زمان، تقاضا بر عرضه برتری پیدا کند و در نهایت بتوان روز خوبی را در بازار سهام امروز داشته باشیم و همانند روز گذشته ورود پول حقیقی را به ثبت برساند.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




برتری فروشندگان در...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32