به گزارش پاداش، در آخرین روز کاری هفته گذشته شاخص کل با بیش از 11780 واحد کاهش در ارتفاع 2 میلیون و 78 هزار واحد ایستاد و شاخص هم وزن نیز با نزدیک به 5 هزار واحد کاهش به 727 هزار و 630 واحد رسید. بیشترین تاثیر منفی را نمادهای وپاسار، وبلمت، فولاد، شپنا، شستا و شبندر بر روی نماگر کل داشتند.

اخبار کدال

www.padash.ir

 اخبار بورسی

  1. موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه بانک سینا: سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۵۸ درصدی بانک سینا را از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها صادر کرد.
     
  2. «تپسی» به مجمع می‌رود: شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده در تاریخ سه شنبه ۸ اسفندماه فراخواند.
     
  3. آقای عشقی: مجامع تمام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی تا مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
     
  4. زمان بازگشایی نماد «خودرو» اعلام شد: با توجه به انتشار صورت‌های مالی مذکور، انتظار می‌رود صورت مالی حسابرسی‌شده شرکت ایران خودرو تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه منتشر و نماد معاملاتی «خودرو» رفع تعلیق شود.
     
  5. افزایش سرمایه ۲۰۹۱ درصدی خفناور از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
     
  6. به دلیل مشکلات پیش آمده در برق منطقه‌ای یزد، فعالیت واحد فولاد سازی شرکت ارفع متوقف گردید.
     
  7. پیشنهاد هییت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت کاشی و سرامیک الوند/ درصد افزایش سرمایه: ۲۴۰۰ درصد

 

پیش بینی بازار

با توجه به معاملات روز چهارشنبه که با عرضه های زیادی همراه بود، پیش بینی می شود درابتدای اولین روز کاری هفته بازار با کمی عرضه همراه باشد و بعد از گذشت دقایقی از زمان معاملات از فشار عرضه های فروشندگان کاسته شود و باعث شود بازار بهتری را نسبت به روز چهارشنبه داشته باشیم.
 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 08 اردیبهشت 1403 ساعت 08:26
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32