به گزارش پاداش، بازار دیروز تحت تاثیر اتفاقات سیاسی که روز دوشنبه در دمشق رخ داد بود و سهامداران روز گذشته با نگرانی زیادی کار خود در بازار را شروع کردند و باعث شد تا اکثر نمادهای معاملاتی با منفی سنگین و حتی صف فروش کار خود را آغاز نمایند. این در حالی بود که بعد از گذشت نیمی از زمان معاملاتی روز گذشته باز هم تقاضا افزایش یافت و در نهایت باعث شد تا نمادهای معاملاتی از منفی ها سنگین فاصله بگیرند.

 

اخبار کدال

 

www.padash.ir

 

اخبار بورسی

۱- طی سالی که گذشت، موسسه اعتباری ملل بیشترین رشد جذب سپرده را داشته است.

۲- بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال از بانک‌های حاضر در بورس و فرابورس در سال ۱۴۰۲ بیشترین میزان کاهش سپرده‌ها مربوط به بانک ملت است. پس از این بانک هم بانک‌های خاورمیانه و کارآفرین قرار دارند.

۳- سخنگوی اقتصادی دولت: به‌زودی ۲۰ هزار خودرو وارد گمرکات می‌شود. پارسال بیش از ۱۷.۳۰۰ خودرو وارد گمرکات شد که ۱۱.۲۰۰ دستگاه از آن ترخیص شد.

۴- غگل سرمایه را ثبت کرد: افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

۵- غگلستا مجمع دارد: جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ برگزار میگردد.

۶- رئیس کل گمرک: تجارت خارجی کشور در سال ۱۴۰۲ با ۲.۶ درصد افزایش به رقم ۱۵۳ میلیارد و ۱۷۰ میلیون دلار رسید.

۷- کیسون یک قرارداد مهم و جدید بست: شرکت کیسون از انعقاد قرارداد تعمیر و تکمیل یک حلقه چاه اکتشافی موجود و حفاری و تکمیل یک حلقه چاه توصیفی / تولیدی جدید در میدان اروند به صورت EPD با شرکت نفت و گاز اروندان خبر داد. مبلغ قرارداد ۱۴۳۵ میلیارد تومان اعلام شده است.

۸- «هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت» که زیر نظر بانک ملت فعالیت می‌کند اصلی‌ترین مشتری پرسپولیس است.

 ۹- افزایش قیمت سنگ آهن و محصولات فولادی در بازار چین

۱۰- بانک ‌مرکزی: نرخ رشد نقدینگی در پایان ۱۴۰۲ به ۲۴.۳ درصد کاهش یافت.

 

پیش بینی بازار

با توجه به معاملاتی که در ساعات پایانی بازار صورت گرفت پیش بینی می شود که بازار امروز به صورتی متعادل و مثبت کار خود را آغاز کند و روندی رو به رشد را مشاهده کنیم. این در حالیست که با توجه به رشد قیمت دلار و طلا این احتمال وجود دارد که نمادهای دلاری مورد توجه بازار قرار گیرند.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




برتری فروشندگان در...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:18
پایان سرخ
توسط محمدباقر سلیمانی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
فملی ناجی بازار
توسط محمدباقر سلیمانی 08 اردیبهشت 1403 ساعت 14:55