به گزارش پاداش، بازار دیروز، بازاری بود که به استقبال جنگ ایران و رژیم صهیونیستی رفته بود و یکپارچه با عرضه های بسیار زیادی که صورت گرفت و به همین دلیل به رنگ قرمز در آمده بود. در بازار دیروز تمامی لیدرها در گروه های مختلف در منفی بالا و صف فروش کار خود را به اتمام رساندند تا نشان دهند فروشنده ها به هیچ نمادی رحم نمی کنند.

 

اخبار کدال

www.padash.ir

 

اخبار بورسی

۱- رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودرو‌های برقی وارداتی از اردیبهشت امسال خبر داد

۲- خروج سنگین پول خرد از بورس؛ حدود ۱,۸ همت": امروز بازار متحمل خروج سنگین پول خرد بود. حقیقی‌ها ۱,۷۹۰ میلیارد تومان از بازار بیرون کشیدند. بخش عمده این نقدینگی از نماد‌های خودرو، وبملت، فولاد، خساپا، فملی، وتجارت، شپنا و ثفارس خارج شد.

۳- خبر خوش بورسی؛ نماد‌های شاخص‌ساز بورس، افزایش سرمایه گرفتند: بر اساس اعلام معاونت حقوقی ریاست جمهوری، هیأت واگذاری در جلسه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ به ریاست سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد با افزایش سرمایه چند شرکت بورسی اثرگذار در شاخص و یک شرکت سهامی خاص موافقت کرد.

۴- مجوز تیم‌داری بانک‌ها صادر شد / خرید پرسپولیس استارت می‌خورد: آگهی مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز به صورت رسمی از سوی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس منتشر خواهد شد.

۵- امروز، آغاز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق: جلسات کمیسیون تلفیق برای بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ از امروز شروع می‌شود.

۶- امروز ۲۶ فروردین ماه جلسه مدیران بورس با حقوقی‌ها برای حمایت: گفته می‌شود، یکی از پیشنهاداتی که در جلسه مزبور احتمال طرح و بررسی دارد، افزایش حجم مبنا و تعدیل دامنه نوسان است.

۷- دومین حراج شمش در سال جدید امروز برگزار می‌شود: بر اساس شیوه‌نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلا استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز، برگزار می‌شود.

۸- نرخ بهره بین بانکی در سومین هفته از فروردین ماه با کاهش نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۴۸ درصد رسید.

 

پیش بینی بازار

در حالی که بورس در روز گذشته مجددا یک ریزش سنگین ناشی از ترس جنگ به خود تجربه کرد، و با اتفاقی که در نیمه شب گذشته افتاد، پیش بینی می شود بازار با عرضه های بسیار سنگینی رو به رو شود که اگر حمایتی از سمت حقوقی های نمادهای شاخص ساز نشود بازار برای چند روزی به همین نحو کار خود را ادامه دهد.

 




برتری فروشندگان در...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32