به گزارش پاداش، بازار روز گذشته در واکنش به حملاتی که ایران انجام داد کاملا در صف فروش بود و بیش از 96 درصد نمادهای معاملاتی در صف فروش قفل بودند. این در حالی بود که با کاهش دامنه نوسان و محدود کردن آن به یک درصد باعث شد تا از سقوط بیشتر بازار بورس جلوگیری به عمل بیاید. با معاملاتی که در روز گذشته انجام گرفت، دماسنج اصلی تالار شیشه ای با افتی نزدیک به 11200 واحدی رو به رو شد و در ارتفاع 2 میلیون و 196 هزار واحد ایستاد.

 

اخبار کدال

www.padash.ir

اخبار بورسی

۱- در پایان معاملات امروز دوشنبه، نماد‌های ریشمک، ونیکی، مفاخر، ولملت، فصبا، غمارگ، بایکا، دیران، ومدیر، فبستم، وملت، ثبهساز، امید، وبهمن، وفردا، بمپنا به دلیل برگزاری مجمع در روز چهارشنبه متوقف خواهند شد.

۲-روزنامه عبری: انتظار نمی‌رود "اسرائیل" پاسخی به حمله ایران داشته باشد

۳- شنیده‌ها حاکی از آن است که امروز صندوق توسعه ملی پول واریز کرده و امروز خرید از بازار انجام خواهد داد.

۴- شهر موافقت هیئت محترم پذیرش فرابورس با پذیرش مشروط شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه در بازار دوم فرابورس ایران در جلسه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵،

۵- قیمت خودرو هم کاهشی شد: علی رغم اتفاقات شب گذشته و پاسخ ایران به تهاجم اخیر اسرائیل، بازار خودرو متاثر از قیمت ارز با روند کاهشی روبرو شده است

۶- مجمع «غدام» لغو شد: شرکت خوراک دام پارس اعلام داشت مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت لغو و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می‌شود موکول می‌گردد.

۷- دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد

۸-آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد: قرار است در این عرضه ۸۵ درصد از سهام استقلال و پرسپولیس عرضه شود و در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه نیز مزایده این دو باشگاه انجام خواهد شد.

۹- افزایش نرخ ۲۰% در شاملا: با تصویب هیات مدیره و موافقت بورس کالا نرخ فروش پایه محصول سولفات سدیم در بورس کالای ایران از ۵۱، ۴۱۷ ریال به۶۱۲۰۰ریال به ازاء هر کیلوگرم افزایش یافت.

 

پیش بینی بازار

بازار همچنان منتظر است تا مشخص شود که ایا حمله موشکی ایران ادامه دار خواهد بود یا اسرائیل واکنش خاصی نسبت به حمله شنبه شب ایران خواهد داشت یا خیر. با این حال با توجه به معاملات روز گذشته انتظار می رود که امروز نسبت به روز گذشته بازاری بهتر داشته باشیم اما همچنان شاهد خروج سرمایه از بازار خواهیم بود.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




برتری فروشندگان در...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 05 اردیبهشت 1403 ساعت 09:10
چرخش بازار از بزرگان به کوچک تر...
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 اردیبهشت 1403 ساعت 08:32