به گزارش پاداش، بازار در روز دوشنبه چهارمین روز متوالی بود که با رشد همراه شد. با توجه به مصوبات دولت در رابطه با نرخ خوراک و فرآورده های پالایشی که به این شرکت ها نیز ابلاغ گردیده بود، بازار با واکنش مثبتی همراه شد و به کمک شفافیت سازی این گروه، روز خیلی خوبی را بازار بورس گذراند. با وجود محدودیت دامنه نوسان همچنان ارزش معاملات پایین می باشد که این به دلیل نگرانی از بابت عدم حصول نتیجه مثبت از انتخابات و نگرانی از بابت درگیری بین اسرادیل و لبنان مانع از ورود پول جدید به بازار شده است.

 

اخبار کدال

 

www.padash.ir

 

اخبار بورسی

 

۱- معاون وزیر خارجه روسیه: مسکو انتظار دارد در آینده نزدیک یک توافقنامه همکاری جامع با ایران امضا کند؛ توافقی که کار روی متن آن تقریبا به اتمام رسیده است.

۲- مذاکرات برای آزادسازی منابع ارزی مسدود شده ایران در بحرین آغاز شد.

۳- مجوز افزایش سرمایه ۶۱ درصدی کالا از محل سود انباشته وسایر اندوخته‌ها، صادر شد.

۴- عرضه اولیه سهام شرکت سهامی بیمه ایران معین در نماد معین به روش ترکیبی در بازار دوم فرابورس ایران با نماد معین روز یک‌شنبه ۱۰ تیر ماه

۵- مجوز افزایش سرمایه ۴۰ درصدی غچین از محل سود انباشته، صادر شد.

۶- در سه ماهه نخست سال جاری ۶۹۲۶ دستگاه خودرو به ارزش ۱۳۷ میلیون دلار به کشور وارد شده است.

۷- فروش طلای دست دوم ممنوع شد.

۸- از روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ دامنه نوسان روزانه قیمت سهام و حق تقدم سهام در بازار‌های اول، دوم و نوآفرین فرابورس به مثبت و منفی ۶ درصد و دامنه نوسان صندوق‌های سهامی و مختلط به مثبت و منفی ۱۰ درصد تغییر می‌یابد.

۹- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده درخصوص افزایش سرمایه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد/ درصد افزایش سرمایه: ۱۳۳%

 

پیش بینی بازار

آخرین روز معاملاتی هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری را به زودی شاهد خواهیم بود. با توجه به این اتفاق مهم، همچنان ترس از ورود پول جدید در بازار را شاهد هستیم و همه سرمایه گذاران تا هفته آینده صبر خواهند کرد تا بعد از نتایج انتخابات سبد خود را ترمیم کنند. علی ایها حال با توجه به روند معاملاتی رو دوشنبه، پیش بینی می شود در روز جاری نیز بازار با تقاضای خوبی همراه شود و منتظر یک روز سبز دیگر خواهیم بود.




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 25 مهر 1403 ساعت 08:38
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 24 مهر 1403 ساعت 08:45
تاخت و تاز فروشندگان در بورس...
توسط مسعود کریمی 23 مهر 1403 ساعت 15:13
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 23 مهر 1403 ساعت 08:36