به گزارش پاداش، در حالی به استقبال روز میانی هفته میریم که در روز گذشته شاهد خروج پول بسیار سنگین 801 میلیارد تومانی از بازار بودیم و این عدد بالاترین میزان در 3 ماه اخیر بوده است که نشان خوبی نمی تواند باشد. با توجه به منفی بودن چیزی در حدود 85 درصد نمادهای معاملاتی، شاخص کل با بیش از 23100 واحد افت همراه شد و شاخص هم وزن نیز با کاهشی در حدود 3800 واحدی همراه شد تا یک روز کاملا منفی در بازار بورس شاهد باشیم. این در حالی بود که همزمان با ریزش بورس، شاهد افزایش قیمت ارز در بازار آزاد بودیم.

 

اخبار کدال

 

www.padash.ir

 

اخبار بورسی

۱- «حبندر» از انعقاد قرارداد خریدیک فروندشناور لایروب کاتر ساکشن خبر داد: شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر اعلام داشت یک فروند شناور لایروب کاتر ساکشن csd۵۰۰ از کشور چین با قیمت ۸۲۵۰۰۰ دلار آمریکا با شرایط fob خریداری گردید.

۲- «کربن» مجمع را لغو کرد: شرکت کانی کربن طبس اعلام داشت مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت لغو و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می‌شود موکول می‌گردد.

۳- غمارگ و افزایش سرمایه: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت مارگارین

درصد افزایش سرمایه: ۵۸ درصد

۴- کویر و مجمع عمومی: جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۸ برگزار میگردد.

۵- تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شد.

۶- در پایان معاملات امروز نماد‌های ثنام، وپست، برکت، ختور، اخشان، ونوین، دپارس، فنر، وسیلام، وساپا، ساوه، وبشهر، جهت برگزاری مجمع در روز چهارشنبه متوقف خواهند شد.

۷-چهاردهمین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه مورخ ۱۱ تیرماه ماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلا به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود.

۸- اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با اکثریت آرا سید شمس‌الدین حسینی را به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب کردند.

 

پیش بینی بازار

در حالی که به دومین دور از انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم، بازار سهام نیز حساسیت بیشتری بر روی این موضوع نشان می دهد و همچنان منتظر مانده است تا بتواند بعد از نتایج انتخابات تصمیم خود را برای رشد یا سقوط بگیرد. با توجه به معاملاتی که در ساعت پایانی روز گذشته انجام گرفت، پیش بینی می شود که  معاملات روز جاری متعادل تر از روز گذشته باشد.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




بازار سرمایه در چالش عرضه و...
توسط محمدباقر سلیمانی 17 شهریور 1403 ساعت 16:00
پاسخ چشم نواز بازار به حمایت...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 شهریور 1403 ساعت 16:29
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 07 شهریور 1403 ساعت 08:47
روند متزلزل بازار; آیا روزهای بهتری در...
توسط محمدباقر سلیمانی 05 شهریور 1403 ساعت 16:46