به گزارش پاداش، در حالی که انتظار می رفت با توجه به انتخاب آقای پزشکیان بازار دست کم سه یا چهار روزی را مثبت سپری کند و سهامداران را پس از مدت ها خوشحال کند، اما در روز گذشته در برخی از نمادهای من جمله اهرم از همان دقایق ابتدایی با منفی همراه شد. نماگر اصلی تالار شیشه ای روز گذشته با توجه به مثبت بودن اکثر نمادهای معاملاتی بزرگ و کوچک با بیش از 37630 واحد رشد همراه شد و به سطح 2 میلیون و 226 هزار واحد رسید و در کنار آن نیز شاخص هم وزن نیز که نشان دهنده روند عمومی قیمت شرکت های کوچک و متوسط می باشد با عملکردی مشابه همانند شاخص کل با رشدی به میزان 11173 واحد همراه شد و در پله 709 هزار واحد قرار گرفت.

 

 

اخبار کدال

 

www.padash.ir

 

اخبار بورسی

۱- پرداخت بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان سود به سهامداران با سجام در هفته دوم تیرماه

۲- نخستین شرکت در بازار نوآفرین درج شد: درج نماد معاملاتی شرکت نساجی بابکان در تابلو رشد بازار نوآفرین فرابورس ایران با نماد نبابک

۳- درج شرکت دانش بنیان پویا نیرو با نماد بپویا در بورس تهران: به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس تهران، سهام شرکت دانش بنیان پویا نیرو (سهامی عام) از تاریخ ۱۴۰۳.۰۴.۱۷ با نماد "بپویا BEPOUYA" در فهرست نرخ‌های تابلو اصلی بازار دوم بورس تهران درج شد.

۴- «فولاد» عرضه عمده می‌شود: بنا بر اطلاعیه بورس تهران، بانک تجارت ۲.۴۹% معادل ۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم از سهام فولاد مبارکه اصفهان در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳.۰۴.۳۱ عرضه می‌شود.

۵- عرضه اولیه سهام شرکت نور ایستا پلاستیک در نماد #خنور به روش ترکیبی در بازار دوم فرابورس ایران امروز دوشنبه ۱۸ تیرماه انجام می‌پذیرد.

۶- شپنا به مجمع می‌رود: جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۸ برگزار میگردد.

۷- خپارس و مجمع دوباره:جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۷ برگزار میگردد.

۸- در پایان معاملات امروز نماد‌های رافزا، شرانل، شپاس، وامین، شستان، کصدف، خعمرا، کاما، سامان، شگستر، شصفها، شبریز، فروژ، وتوس، وتوسم جهت برگزاری مجمع در روز چهارشنبه متوقف خواهند شد.

 

پیش بینی بازار

رکورد ارزش معاملات امسال، روز گذشته شکسته شد و به مقدار 8300 میلیارد تومان رسید تا شاهد حجم و ارزش معاملات خوبی پس از گذشت چند ماه باشیم. با توجه به عرضه هایی که در روز گذشته صورت گرفت و پس از آرام شدن جو انتخابات پیش بینی می شود که در روز جاری بازار به صورت متعادل کار خود را ادامه بدهد.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 25 مهر 1403 ساعت 08:38
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 24 مهر 1403 ساعت 08:45
تاخت و تاز فروشندگان در بورس...
توسط مسعود کریمی 23 مهر 1403 ساعت 15:13
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 23 مهر 1403 ساعت 08:36