به گزارش پاداش، همانطور که انتظار می رفت بازار در دو روز ابتدایی هفته چندان رمق خاصی نداشت و نتوانست انتظارات سهامداران را برآورده نماید. علت این موضوع را می توان تعطیلی میان هفته ای در روزهای دوشنبه و سه شنبه دانست. حال باید دید که در آخرین روز معاملاتی هفته چه اتفاقی خواهد افتاد.در روز یکشنبه شاخص کل با رشد 877 واحدی در سطح 2 میلیون و 201 هزار واحد ایستاد اما شاخص هم وزن حرکتی خلاف جهت نماگر اصلی داشت و با 444 کاهش در پله 703 هزار واحدی ایستاد.

 

اخبار کدال

 

www.padash.ir

اخبار بورسی

۱- طبق اعلام وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان، در پی مذاکرات این کشور و جمهوری اسلامی ایران، سفارت جمهوری آذربایجان در تهران در آدرس جدیدی کار خود را از سر گرفت.

۲- باقری در نیویورک: نسبت به از سرگیری مذاکرات با آمریکا درباره احیای مشارکت متقابل در توافق هسته‌ای استقبال می‌کنیم.

۳- بازار خودرو در سرازیری قیمت: شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار که بعد از اعلام نهایی نتایج ریاست جمهوری آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

۴- کیسون و پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۳۸ درصدی از انباشته

۵- مهم برای خپارس: طبق مذاکرات و برنامه ریزی بعمل آمده برنامه واردات حدود 5000 دستگاه خودرو 5Roewe erx و همچنین واردات 3500 دستگاه محصول Nissan Sylphy به صورت CBU برای سال جاری در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

۶- اعضای کارگروه انتخاب گزینه‌های وزارت اقتصاد دولت چهاردهم اعلام شد: مسعود کرباسیان، حسین عبده‌تبریزی، شاپور محمدی، کامل تقوی‌نژاد، زهره عالی‌پور، سیدمالک حسینی، غلامرضا سلیمان‌امیری، محمد ماجد و ابراهیم‌شیخ

۷- ترامپ رسما به عنوان کاندیدای نهایی حزب جمهوری‌خواه معرفی شد.

 

پیش بینی بازار

با توجه به معاملاتی که در دقایق پایانی معاملات روز یکشنبه در بازار شاهد بودیم، میش ود این انتظار را داشت که بازار امروز نسبت به دو روز ابتدایی با روندی بهتر شروع به کار کند چرا که روند خروج پول و همچنین فشار فروش کاسته شد.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




بازار سرمایه در چالش عرضه و...
توسط محمدباقر سلیمانی 17 شهریور 1403 ساعت 16:00
پاسخ چشم نواز بازار به حمایت...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 شهریور 1403 ساعت 16:29
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 07 شهریور 1403 ساعت 08:47
روند متزلزل بازار; آیا روزهای بهتری در...
توسط محمدباقر سلیمانی 05 شهریور 1403 ساعت 16:46