به گزارش پاداش، بازار در اولین روز معاملاتی هفته پس از تعطیلاتی که در هفته گذشته به دلیل کمبود و قطع برق داشتیم با عرضه های زیادی همراه شد اما این فشار فروش به مانند روزهای گذشته نبود و این به این معنا نیست که بازار تغییر جهت داده باشد و به روند صعودی بازگشته باشد. در روز گذشته بازار در حالی کار خود را آغاز نمود که اکثر نمادهای معاملاتی در مثبت 1 یا منفی 1 معامل می شدند و کمتر نمادی را می توانستیم بیابیم که بین این دو بازه خرید و فروش شود اما در اواخر بازار با توجه به عرضه هایی که وجود داشت بازار به سمت منفی شدن حرکت کرد و همین امر باعث شد تا بیش از 60 درصد نمادهای معاملاتی در منفی کار خود را به پایان برسانند.

 

اخبار کدال

 

www.padash.ir

 

اخبار بورسی

۱- اطلاعیه پذیرش خودرو کامیون کشنده ۹X-BAIC، تولید شرکت بهمن دیزل منتشر شده است.

۲- هریس: اکنون زمان آتش‌بس در غزه فرا رسیده است.

۳- رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران گفت: این روز‌ها بازار معاملات مسکن پایتخت در رکود کامل است و عمده خرید و فروش‌های فعلی مربوط به تبدیل به احسن واحد‌ها است.

۴- معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری از رفع مشکل نقدینگی تامین مواد اولیه کارخانجات دارویی و واردات دارو در پی دستور رئیس جمهور خبر داد.

۵- افزایش سرمایه ۳۳۸ درصدی نیان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

۶- هیئت مدیره شرکت فرانسوز یزد افزایش سرمایه ۶۷ درصدی این شرکت را از محل سود انباشته به تصویب رساند.

۷- چهل و دومین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، امروز یکشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.

۸- معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: به جز ۲ مورد فهرست کابینه تا امروز نهایی شده و فردا همه اعضای کابینه به مجلس معرفی خواهند شد.

۹- در پایان معاملات امروز نماد خکار جهت برگزاری مجمع در روز سه شنبه متوقف خواهند شد.

 

پیش بینی بازار

با توجه به کاهش قیمت دلار در روز گذشته این احتمال وجود دارد که ریسک های ناشی از جنگ کاهش پیدا کرده باشد. با توجه به محدودیت دامنه نوسان همچنان نباید انتظار خاصی از بازار داشته باشیم چرا که ساختن روند صعودی نیازمند حجم و ارزش معاملات بسیار زیادی باید باشد. در هر حال بازار امروز نیز همانند روز گذشته بازاری ساید می باشد و با کمی منفی همراه خواهد شد.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 26 شهریور 1403 ساعت 08:31
تاخت و تاز فروشندگان در بورس...
توسط محمدباقر سلیمانی 25 شهریور 1403 ساعت 16:08
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 25 شهریور 1403 ساعت 08:36
چرا بازار سهام جان...
توسط محمدباقر سلیمانی 24 شهریور 1403 ساعت 17:05