به گزارش پاداش، در حالی به مصاف سومین روز معاملاتی هفته می رویم که باز هم همانند دو روز قبل بازار با افت قیمتی اکثر نمادهای معاملاتی همراه بود. در روز گذشته بیش از 60 درصد نمادهای معاملاتی در صف فروش قرار داشتند و به همین دلیل باز هم ارزش معاملات زیر 2 همت بود که یکی از عمده دلایل آن را می توان به محدودیت دامنه نوسان دانست. در این روزها بازار با توجه به معاملاتی که در آن در حال انجام شدن می باشد، در محدوده کانال 2 میلیون واحد قرار دارد و با آن دست و پنجه نرم می کند بلکه بتواند آن را حفظ کند. با این حال نماگر اصلی تالار شیشه ای در روز گذشته با حوالی 450 واحد کاهش در ارتفاع 2 میلیون و 3 هزار واحد ایستاد تا باز هم یک روز نزولی دیگر در بازار ثبت شود.

 

اخبار کدال

 

www.padash.ir

 

اخبار بورس

۱- سپاه: اسرائیل پاسخ ترور هنیه را دریافت خواهد کرد

۲- «همراه اول» برای خرید ۴۰ درصد از سهام «دیجی‌کالا»، ۸۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت کرد

۳- براساس دستور رییس کل بانک مرکزی در سال‌جاری ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رفع مشکل نقدینگی تامین مواد اولیه دارو و کارخانجات دارویی تسهیلات ابلاغ شده است

۴- براساس آئین‌نامه داخلی مجلس نمایندگان یک هفته فرصت بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی را در کمیسیون‌های تخصصی دارند.

۵- در پایان معاملات امروز نماد‌های کروی، سیمرغ، وسکرد جهت برگزاری مجمع در روز چهارشنبه متوقف خواهند شد.

۶- قالیباف: از امروز صبح براساس جداولی که پیش‌بینی شده کمیسیون‌ها برای بررسیِ برنامه‌های وزرای پیشنهادی تشکیل می‌شود

۷- مدیر سرمایه‌گذاری صندوق توسعه بازار سرمایه: این صندوق در صدد است تا اوراق تبعی از نوع تامین مالی را، به میزان ۵ هزار میلیارد تومان (۵ همت)، منتشر کند.

 

پیش بینی بازار

شاید مهمترین اتفاقی که در روز گذشته رخ داد، معرفی کابینه دولت جدید به مجلس شورای اسلامی به جهت دریافت رای اعتماد بود. در این لیستی که منتشر شد، نفرات امیدوار کننده ای برای برخی پست ها و وزارت خانه ها دیده شد و البته بازار از حضور برخی نیز متعجب شدند. باید واکنش بازار را نسبت به این موضوع در روز جاری دید. به هر حال با مشخص شدن نفرات تمامی نفرات وزرات خانه ها، می توان امیدوار بود که بازار به روال گذشته خود بازگردد و حجم و ارزش معاملات خوبی را شاهد باشیم.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 26 شهریور 1403 ساعت 08:31
تاخت و تاز فروشندگان در بورس...
توسط محمدباقر سلیمانی 25 شهریور 1403 ساعت 16:08
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 25 شهریور 1403 ساعت 08:36
چرا بازار سهام جان...
توسط محمدباقر سلیمانی 24 شهریور 1403 ساعت 17:05