به گزارش پاداش سرمایه،اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده‌ی شفن

پیرو افزایش سرمایه شرکت شفن از مبلغ ۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۰,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی نتایج خالص وجوه ناشی از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده برابر با ۱,۸۸۶,۲۷۹,۷۱۲,۸۹۷ ریال و نیز مبلغ متعلق به هر حق تقدم ۸۴۷۹ ریال می‌باشد.

پرداخت سود نقدی قصفها

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت قصفها منتهی به سال مالی ۱۴۰۰ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی سجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۸.۵ از طریق سامانه سجام و سود غیرسجامی آن‌ها در تاریخ ۱۴۰۱.۱۰.۵ از طریق سیستم متمرکز بانک تجارت واریز خواهد شد. سود سهامداران حقوقی سجامی از تاریخ ۱۴۰۱.۱۲.۲۰ از طریق سامانه سجام و سود غیرسجامی آن‌ها از تاریخ ۱۴۰۱.۱۲.۲۵ با معرفی شماره حساب واریز خواهد شد.

تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه تاپیکو

با توجه به اتمام مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شرکت تاپیکو مورخ ۱۴۰۱.۳.۹ و موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت به مدت ۳۰ روز و تا تاریخ ۱۴۰۱.۶.۵ تمدید گردید.

پرداخت سود نقدی فملی

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت فملی منتهی به سال مالی ۱۴۰۰ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی، سبدگردان‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری از تاریخ ۱۴۰۱.۵.۲۶ از طریق سامانه سجام واریز می‌گردد. غیرسجامی‌ها قبل از تاریخ ۱۴۰۱.۵.۲۰ نسبت به ثبت نام سجام خود اقدام نمایند. سهامداران حقیقی غیرسجامی از تاریخ ۱۴۰۱.۹.۱ به یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور مراجعه و سود خود را دریافت نمایند. سود سهامداران حقوقی سجامی از تاریخ ۱۴۰۱.۸.۴ از طریق سامانه سجام و غیرسجامی آن‌ها از تاریخ ۱۴۰۱.۹.۱ ضمن معرفی کتبی نماینده‌ی خود به یکی از شعب بانک تجارت، مدارک مورد نیاز را به همان شعبه ارائه نماید تا سود واریز گردد.

انعقاد قرارداد مهم حریل

شرکت حریل تعداد ۵۰ واگن باری لبه بلند با ظرفیت ۶۸ تن را به مبلغ کل ۱.۳۳۰.۰۰۰ میلیون ریال با تنظیم اولیه قرارداد در تاریخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۱ و انجام پیش پرداخت به تاریخ ۰۵/۰۵/۱۴۰۰ و بصورت اقساط ۳ ساله و در ۱۶ قسط از تولیدکننده داخلی خریداری نموده است. واگن‌های مذکور مطابق جدول زمانبندی تحویل در قرارداد طی دو مرحله هر مرحله ۲۵ دستگاه، در شهریور و آبان ماه ۱۴۰۱، تحویل شرکت خواهد شد و بر اساس تایید و مجوز شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

پرداخت سود نقدی فروسیل

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت فروسیل منتهی به سال مالی ۱۴۰۰ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۴۰۱.۶.۳۱ تا ۱۴۰۱.۷.۳۰ از طریق سامانه سجام و سود صندوق‌های سرمایه گذاری از تاریخ ۱۴۰۱.۷.۳۰ تا ۱۴۰۱.۹.۳۰ از طریق سامانه سجام و سود سهامداران حقوقی تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ سهم از تاریخ ۱۴۰۱.۹.۳۰ تا ۱۴۰۱.۱۰.۳۰ از طریق سامانه سجام و سود سهامداران حقوقی دارای ۱,۰۰۰,۰۰۰ سهم به بالا از تاریخ ۱۴۰۱.۱۰.۳۰ تا ۱۴۰۱.۱۲.۱۲ واریز خواهد شد.

 

تهیه کننده: تیم تحلیلی پاداش سرمایه

گزارشات روزانه‌ی بازار سرمایه در گزارش روز بخوانید.

بایدها و نبایدهای سرمایه‌گذاری چیست؟ آموزش بورس را در مقالات آموزشی بخوانید




از کدال چه خبر؟
توسط الناز جمالی 28 آبان 1402 ساعت 06:46
تداوم سبزی بازار سهام
توسط الناز جمالی 16 آبان 1402 ساعت 07:33
کدال خوانی با پاداش
توسط الناز جمالی 02 اسفند 1401 ساعت 16:18
کدال خوانی با پاداش
توسط الناز جمالی 16 مهر 1401 ساعت 15:54