به گزارش پاداش سرمایه اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

اطلاعات با اهمیت خبهمن

شرکت بورس کالای ایران پیرو درخواست شرکت بهمن موتور درخصوص پذیرش خودرو‌های دیگنیتی و فیدیلیتی مجوز عرضه این خودرو‌ها را صادر نمود. اولین مرحله از عرضه محصولات در بورس کالا روز ۲۶ مرداد ماه با حجم کالای قابل عرضه، به تعداد ۲۲۰ دستگاه خودروی دیگنیتی و ۳۱۰ دستگاه خودروی فیدیلیتی آگهی گردید.

افشای معاملات‌ های وب

شرکت‌ های وب با هدف توسعه هوشمند سازی صنعت بیمه اقدام به عقد قرارداد تامین تجهیزات مورخ ۱۴۰۱.۵.۳ و به مبلغ ۴,۱۰۰,۸۸۶ میلیون ریال با شرکت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر فیروزه که‌های وب و شرکت‌های گروه آن جمعا مالک ۴۵ درصد سهام آن می‌باشند نموده است.

پرداخت سود نقدی خراسان

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت خراسان در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران حقوقی به استثنای سهامداران عمده (عضو هیات مدیره) از تاریخ ۱۴۰۱.۵.۲۵ از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد. سود سهام اشخاص حقیقی غیر سجامی از تاریخ ۱۴۰۱.۵.۲۲ لغایت ۱۴۰۱.۱۱.۳۰ با در دست داشتن مدارک هویتی از طریق مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک رفاه در سراسر کشور واریز خواهد شد.

شروع مجدد فعالیت تعلیق شده قبلی فروسیل

در تاریخ ۱۴۰۱.۳.۳ شرکت برق منطقه‌ای باختر به دلیل برنامه زمانبندی مدیریت بار تابستان ۱۴۰۱، از تاریخ ۱۴۰۱.۴.۲ برق کوره ذوب قطع و تمامی فعالیت‌های شرکت فروسیل تعلیق و در این مدت تعمیرات تجهیزات کوره صورت گرفت. طبق هماهنگی انجام شده با شرکت برق منطقه‌ای باختر تولید از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ شروع گردید.

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات غبشهر

پیرو کاهش نسبی قیمت‌های جهانی روغن خام، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در تاریخ ۱۴۰۱.۵.۱۰ به شکل غیررسمی نسبت به اعلام قیمت اقلام به انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران اقدام نمود، در این فهرست اکثر محصولات تولیدی جهت مصرف خانوار به میزان ۱۰% و اکثر محصولات تولیدی صنف و صنعت و فله به میزان ۱۵% کاهش قیمت خواهند داشت. طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه با اعضاء هیأت مدیره انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، قیمت‌های مذکور نهایی میباشد و در شرایط موجود کاهش نرخ دیگری متصور نمی‌باشد.

 

تهیه کننده: تیم خبری پاداش سرمایه

گزارشات روزانه‌ی بازار سرمایه در گزارش روز بخوانید.

بایدها و نبایدهای سرمایه‌گذاری چیست؟ آموزش بورس را در مقالات آموزشی بخوانید




کدام شرکت مطالبات سود سهام خود را...
توسط الناز جمالی 19 مرداد 1401 ساعت 16:31
نتایج مجمع و زمان پرداخت سود ۵۱ نماد...
توسط الناز جمالی 02 مرداد 1401 ساعت 16:36
گزارش بازار: سایه گزارشات بر سر بازار...
توسط الناز جمالی 01 مرداد 1401 ساعت 21:37
اخبار مهم کدال /چه شرکت هایی سود نقدی...
توسط الناز جمالی 11 تیر 1401 ساعت 18:18