به گزارش پاداش سرمایه، اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

اطلاعات با اهمیت خودرو

با توجه به پذیرش رکن متعهد پذیره نویسی افزایش سرمایه شرکت ایران خودرو دیزل توسط شرکت خودرو و با توجه به میزان حق تقدم استفاده نشده، در دوره پذیره نویسی عمومی با رعایت دستورالعمل‌های سازمان بورس تعداد ۱۶,۵۶۸,۱۲۵,۲۸۸ حق تقدم خریداری گردید که مبلغ اسمی (۱۶,۵۶۸,۱۲۵,۲۸۸,۰۰۰ ریال) حق تقدم‌های خریداری شده از محل مطالبات این شرکت تسویه گردید.

عملکرد ۹ ماهه کارگزاری فارابی

شرکت کارگزاری فارابی در ۹ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱؛ سود خالص ۱۱۹,۰۳۵ میلیون ریال که نسبت به مدت مشابه ۶۳۸ درصد افزایش یافته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با کاهش ۴۵ درصدی ۱,۲۹۲,۰۷۷ میلیون ریال می‌باشد.

انتشار اوراق بدهی کرازی

شرکت کرازی با انتشار اوراق بدهی نقدینگی جهت خرید بخشی از ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز طرح افزایش ظرفیت تولید از ۲۳۰ تن روزانه به ۶۵۰ تن روزانه تامین می‌گردد.

اطلاعات با اهمیت حفارس

مدیریت شعبه سمنان شرکت حفارس، مصوبه کارگروه آرد و نان استان سمنان، مقرر گردید کرایه حمل آرد سمنان به میزان ۳۵ درصد از مبلغ ۶۰,۶۹۳ ریال به ۸۱,۹۳۶ ریال افزایش یابد. میزان حمل شرکت در ماه از این محل در سمنان، حدود ۱۴۰,۰۰۰ کیسه می‌باشد. با در نظر گرفتن افزایش نرخ حمل، برآورد درآمد ناخالص ماهانه شرکت با نرخ جدید به رقم ۱۱,۴۷۱ میلیون ریال و در سال ۱۴۰۱ به میزان ۸۴,۱۲۱ میلیون ریال بر عملکرد شرکت تاثیرگذار بوده، که اثرات مالی آن به صورت کامل در صورت‌های مالی دوره‌های آتی ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است تاریخ اعمال نرخ ۱۴۰۱.۵.۱۸ می‌باشد. شایان ذکر است افزایش مذکور در درآمد‌های برآوردی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱.۱۲.۲۹ مندرج در گزارش تفسیری مدیریت صورت‌های مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ و ۱۴۰۱.۳.۳۱ لحاظ گردیده است.

عملکرد ۳ ماهه کزغال

شرکت کزغال در ۳ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۱,۳۰۳ ریال که نسبت به مدت مشابه ۵۲ درصد افزایش یافته است. سود ناخالص با افزایش ۵۷ درصدی ۲,۶۷۰,۴۱۲ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲,۶۰۵,۶۵۴ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی رمپنا

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت رمپنا منتهی به سال مالی ۱۴۰۱.۱.۳۱ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی در تاریخ ۱۴۰۱.۱۲.۱۵ از طریق سامانه سجام پرداخت خواهد شد. سود صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردانی در تاریخ ۱۴۰۱.۱۲.۱۵ از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد. سود سهامداران حقوقی ۸ ماه پس از تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه واریز خواهد شد.

نتیجه برگزاری مزایده وگردش

در تاریخ ۱۴۰۱.۳.۲ آگهی فروش اموال مازاد بانک وگردش در روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد و سامانه فام منتشر گردید و با توجه به عدم وجود متقاضی نتیجه‌ای حاصل نگردید؛ لذا در صورت وجود برنامه فروش متعاقبا از طریق سامانه کدال اعلام می‌گردد.

نتیجه دادگاه شبهرن

کمبود عرضه روغن موتور در بازار اقدامات در راستای جمع آوری اسناد و مدارک مبین برائت شرکت شبهرن انجام گردیده است که به مرجع تجدید نظر تقدیم خواهد شد.

اطلاعات با اهمیت خساپا

شرکت خساپا در راستای اجرای راهبرد‌های دولت محترم جمهوری اسلامی ایران و اهداف وزارت محترم صنعت، معدن و تجارت در چارچوب خصوصی سازی صنعت خودرو، قصد دارد سهام شرکت پارس خودرو (سهامی عام) متعلق به گروه خودرو سازی سایپا را به صورت بلوکی به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه واگذار نماید. متقاضیان محترم می‌توانند برای اعلام آمادگی خرید و تکمیل فرم‌های مربوطه جهت بررسی صلاحیت عمومی و اهلیت تخصصی از تاریخ انتشار آگهی (به شرح فایل پیوست) به مدت ۱۵ روز به معاونت اقتصادی گروه خودرو سازی سایپا واقع در کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص کرج مراجعه نمایند.

پرداخت سود نقدی تاپیکو

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت تاپیکو منتهی به سال مالی ۱۴۰۱.۲.۳۱ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی سجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۶.۳۱ از طریق سامانه سجام و غیرسجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۲۰ با مراجعه به کلیه شعب بانک پارسیان در سراسر کشور و با ارائه کارت ملی و کد بورسی واریز خواهد شد. سود صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌های سجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۶.۳۱ از طریق سامانه سجام و غیرسجامی آن‌ها و سهامداران حقوقی در صورت امکان از طریق سامانه سجام و در غیر اینصورت از طریق واریز به حساب بانکی در مهلت قانونی و با تکمیل و ارسال جدول پیوست در سربرگ شرکت، با امضای صاحبان امضای مجاز و مهر شرکت و به همراه آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضای مجاز واریز خواهد گردید.

عملکرد ۱۲ ماهه تاپیکو

شرکت تاپیکو در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۲.۳۱؛ سود خالص هر سهم ۲,۳۷۱ ریال که نسبت به مدت مشابه ۲۵ درصد افزایش یافته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۲۶ درصدی ۲۰۰,۰۳۵,۷۳۸ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۹۳,۲۶۸,۰۰۸ میلیون ریال رسید.

اطلاعات با اهمیت استقلال

حق پخش تلویزیونی در تاریخ ۱۴۰۱.۵.۲۱ پیگیری خواهد شد و از ورود سایر رسانه‌ها در ورزشگاه جهت کسب درآمد بیشتر جلوگیری خواهد شد.

 

تهیه کننده: تیم خبری پاداش سرمایه




کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 20 دی 1402 ساعت 09:00
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 04 دی 1402 ساعت 08:45
اخبار روز بازار را در پاداش...
توسط الناز جمالی 03 آبان 1401 ساعت 15:33
اخبار مهم شرکت ها
توسط الناز جمالی 18 مرداد 1401 ساعت 16:41