به گزارش پاداش، در حالی به مصاف سومین روز کاری هفته رسیدیم که که همگان چشم به انتخابات آخرین روز هفته دارند تا بتوانند برای اینده سهم های خود تصمیمات لازم را اتخاذ کنند. این در حالیست که این ماه شاید مهمترین ماه سال باشد چرا که علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری، باید نیم نگاهی نیز به کدال و گزارش های ماهانه داشته باشیم و البته درگیری و تحولات مهمی نیز در لبنان در حال رخ دادن می باشد که می تواند تاثیرگذار باشد. در هر صورت بازار روز گذشته به صورت متعادل کار خود را به پایان رساند و شاخص کل با 3495 هزار واحد رشد در ارتفاع 2 میلیون و 51 هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن نیز با 141 واحد کاهش در سطح 666 هزار واحد ایستاد.

 

اخبار کدال

 

www.padash.ir

 

اخبار بورسی

۱- شاخص قیمت مصرف کننده در خرداد ماه ۱۴۰۳ به ۳۶.۱ درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، ۰.۹ واحد درصد کاهش یافته است.

۲- ابلاغ تصویب نامه هیات دولت مبنی بر اصلاح دستورالعمل اخیر نرخ خوراک و فرآورده‌های پالایشی/ پالایشگاه‌ها موظف به افشا آثار آن شدند.

۳- پیشنهاد آزادسازی نرخ سوخت ایرلاین‌ها به دولت رفت .

۴- در ۳ ماهه امسال ۶.۶ تن شمش طلا از گمرکات ترخیص و وارد کشور شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳ برابر شده است.

۵- پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

۶- متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت‌نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده، مطلع باشند که سامانه از امروز تا ساعت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه در دسترس است.

۷- سیزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۴ تیرماه ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

۸-فخاس مجمع برگزار می‌کند: جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۹:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ برگزار میگردد.

۹- افزایش سرمایه ۲۶ درصدی فرابورس از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

 

پیش بینی بازار

با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات که تنها دو روز کاری مانده است سهامداران همچنان در خرید یا فروش سهام خود تردید دارند و همین امر باعث شده است تا در بازار سرمایه اجازه شکل گیری یک روند مناسب و مثبت به بازار داده نشود. علی ایها الحال برای بازار امروز پیش بینی می شود کهبازاری متعادل و مثبت را شاهد باشیم که روند مثبت یا منفی بزرگی نداشته باشد.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




بازار سرمایه در چالش عرضه و...
توسط محمدباقر سلیمانی 17 شهریور 1403 ساعت 16:00
پاسخ چشم نواز بازار به حمایت...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 شهریور 1403 ساعت 16:29
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 07 شهریور 1403 ساعت 08:47
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 06 شهریور 1403 ساعت 08:39