حال خوش معاملات نمادهای بزرگ در روز جاری موجب شد تا شاهد رشد بیش از 7 هزار واحدی نماگر بورس تهران باشیم اما رفته رفته افزایش عرضه در کلیت بالا به قدری بالا رفت که شاهد کاسته شدن مثبت های نماگر بورس تهران بودیم بطوری که شاخص کل در نهایت با رشد 1300 واحدی به کار خود پایان داد.

در شاخص هم وزن مورد توجه بودن نمادهای کوچک و ریالی در این روزها موجب شد تا ما شاهد تاخت و تاز نماگر هم وزن باشیم و در نهایت در آخر معاملات روز جاری نماگر هم وزن با رشد 2500 واحدی به کار خود پایان داد.

فلزی ها با توجه به عرضه های نیم ساعت پایانی معاملات روز جاری شاهد افت بیش از 4 درصدی نماد ذوب و قرار گرفتن در آستانه کف قیمت روزانه بودیم. فولاد و فملی افت بیش از 1 درصد را به ثبت رساندند.

خودرویی ها افت قیمت خودرویی ها هم در نیم ساعت پایانی معاملات به قدری بالا رفت که شاهد تغییر رنگ تابلو داد وستد اغلب نمادهای این گروه بودیم.   

محصولات شیمیایی عمده نمادهای این گروه در مدار منفی و متعادل دنبال شدند. پترول با افت بیش از 3 درصد مواجه بود. شصدف اما در مدار مثبت دنبال شد و رشد 1 درصد را به ثبت رساند.

فرآورده های نفتی در نیمه اول معاملات با شکل گیری صف خرید بروی نماد شبندر تقاضای خوبی در بازار حاکم شد و ما شاهد افزایش تقاضا در اغلب نمادهای بزرگ بودیم اما در نهایت با افزایش عرضه در دقایق پایانی شبندر با رشد 3 درصد به کار خود پایان داد.