به گزارش پاداش سرمایه ، در این خبر شما می توانید جدیدترین و مهمترین اخبار ارز دیجیتال امروز را ببینید. اخباری که می تواند بازار ارزهای دیجیتال امروز را تحت تاثیر قرار دهد.

سولانا و مونبردز در رسیدن بازار توکن‌های غیرمثلی به حجم معاملات ماهانه ۶.۳ میلیارد دلار کمک کرده‌اند

براساس گزارش ماهانه دی‌اپ ریدار (DappRadar)، بازار توکن‌های غیرمثلی اوج حجم معاملات چندماهه ۶.۳ میلیارد دلار را در ماه آوریل ثبت کرده است که رشدی ۲۳ درصدی نسبت به ماه مارس محسوب می‌شود. ۵۰۰ میلیون دلار از این حجم از معاملات در شبکه مونبردز (Moonbirds) و حدود ۳۰۰ میلیون دلار آن در شبکه سولانا انجام شده است که این رشدی ۹۱ درصدی نسبت به ماه اخیر به شمار می‌رود.

آرگو بلاک چین استخراج بیت کوین را به زودی در تگزاس شروع می‌کند

شرکت آرگو بلاک چین (Argo Blockchain) که در آستانه تکمیل مزرعه جدید بیت کوین خود در ایالت تگزاس است، استخراج این ارز دیجیتال را در شهرستان دیکنز از هفته آینده شروع خواهد کرد. این واحد استخراج، در زمینی به مساحت ۳۲۰ هکتار ساخته شده و توان عملیاتی آن ۲۰۰ مگاوات است. این شرکت در شهرستان دیکنز، به انرژی‌های پاک دسترسی دارد و مدیرعامل آن می‌گوید که هدف آرگو بلاک چین، استخراج بیت کوین به روشی سازگار با محیط زیست است.

بنیاد لونا ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد

بنیاد لونا اعلام کرده است که ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین دیگر برای گسترش بیشتر ذخایر پشتوانه استیبل کوین الگوریتمی UST ترا خریداری کرده است. بنیاد لونا مجموعاً ۳۷,۸۶۳ بیت کوین خریداری کرده که ۱ میلیارد دلار آن با کمک کارگزاری جنسیس تریدینگ (Genesis Trading) از طریق فرابورس بوده و همچنین ۵۰۰ میلیون دلار بیت کوین نیز از شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital) خریداری کرده است. به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، بنیاد لونا اکنون حدود ۳.۵ میلیارد دلار بیت کوین دارد و در بین ۱۰ نهنگ بزرگ جهان قرار گرفته است. گفتنی است که این نهاد قصد دارد برای ذخایر استیبل کوین UST، دست به خرید مجموعاً ۱۰ میلیارد دلار بیت کوین بزند.

رشد ۱۲ درصدی پولکادات به‌دنبال راه‌اندازی پروتکل XCM

توسعه‌دهندگان پولکادات سیستم پیام‌رسانی به نام «XCM» را راه‌اندازی کرده‌اند که به پاراچین‌ها اجازه می‌دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. انتشار این خبر باعث شد که قیمت پولکادات کمی بیش از ۱۲ درصد افزایش یابد. در آینده این پروتکل به‌گونه‌ای به‌روزرسانی می‌شود که پاراچین‌ها بدون اتکا به بلاک چین مرکزی پولکادات پیام‌های بین خود را مبادله کنند. اگر این به‌روزرسانی اجرا شود، دیگر کسی نمی‌تواند پل‌ها را هک کند. گفتنی است که هزینه هک پل‌ها در صنعت ارزهای دیجیتال سالانه بیش از ۱ میلیارد دلار است.

حمایت مالی بایننس از ایلان ماسک برای خرید توییتر

پرونده‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نشان می‌دهد که بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، به ایلان ماسک کمک کرده است تا توییتر را خریداری نماید. این شرکت متعهد شده است ۵۰۰ میلیون دلار از پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری ایلان ماسک را بپردازد. شرکت فیدلیتی (Fidelity) و سکویا کپیتال (Sequoia Capital) نیز به‌ترتیب ۳۱۶ و ۸۰۰ میلیون دلار از این مبلغ را پرداخت کرده‌اند.

جهش ۴۰ درصدی قیمت ارز دیجیتال زیلیکا

ارز دیجیتال زیلیکا (Zilliqa) یک بار دیگر صنعت ارزهای دیجیتال را با یک رشد غیرمنتظره ۴۰ درصدی شگفت‌زده کرده است. گفتنی است که این رشد ناشی از هیچ عامل فاندامنتال یا خبری نبوده است. با این حال، فعالیت معامله‌گران زیلیکا پس از رشد ۴۰۰ درصدی آن به‌شدت افزایش یافت و به یکی از پرفروش‌ترین ارزهای دیجیتال بازار تبدیل شد. همین مسئله باعث شد تا شاخص قدرت نسبی نمودار روزانه زیلیکا درست قبل از رشد اخیر آن در منطقه «اشباع فروش» قرار بگیرد. در حال حاضر، زیلیکا با قیمت ۰.۰۹ دلار معامله می‌شود و در تلاش است تا از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه خود عبور نماید.

 

برای خواندن مصاحبه با کارشناسان روی گفتگو و مصاحبه کلیلک کنید.

گزارشات روزانه‌ی بازار سرمایه در گزارش روز بخوانید.

بایدها و نبایدهای سرمایه‌گذاری چیست؟ آموزش بورس را در مقالات آموزشی بخوانید




زمان را برای مرور اخبار از دست...
توسط الناز جمالی 19 شهریور 1401 ساعت 16:05
اخبار مهم روز را در پاداش...
توسط الناز جمالی 08 شهریور 1401 ساعت 17:03
گزارش بازار‌ها امروز 29 خرداد ۱۴۰۱ /...
توسط الناز جمالی 29 خرداد 1401 ساعت 16:38
اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال/...
توسط الناز جمالی 29 خرداد 1401 ساعت 16:33