به گزارش پاداش، در حالی به آخرین روز معاملاتی هفته رسیدیم که در روز گذشته بازاری بهتر از روزهای قبل شاهد بودیم . در حالی که همگان منتظر انتخاب ریاست جمهوری در روز جمعه هستند، برخی از سرمایه گذاران همچنان منتظر نتیجه انتخابات هستند تا بعد از آن تصمیم برای ترمیم سبد خود بگیرند. در این بین با توجه به مناظره ای که در دوشنبه شب انجام شد سیگنال های مثبتی را روانه بازار کرد تا برخی از سهامداران، ریسک معاملات را بپذیرند و خریدهای خود را آغاز کردند و به همین دلیل خروج پول کمتری را نسبت به روزهای قبل شاهد باشیم.

 

اخبار کدال

 

کدال خوانی با پاداش

 

اخبار بورسی

در پایان معاملات امروز نماد‌های شبهرن، خپویش، کرماشا، آواک، واحصا، ونفت و فجام، آبادا، کفرآور، تایرا، بزندگی، خمحور، دکوثر، انرژی، شصدف، شلعاب، کیمیا، وسنا و زنگان جهت برگزاری مجمع در روز یکشنبه متوقف خواهد شد.

۲- وزیر صمت: پیش‌فروش خودرو به زودی برگزار خواهد شد.

۳- نامه ممنوعیت صادرات روغن نباتی باطل شد

۴- پرداخت تسهیلات بانکی ۳۶.۲ درصد افزایش یافت: کل تسهیلات پرداخت شده شبکه بانکی طی دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ به ۷۲۱۹.۶ میلیارد ریال رسید.

۵-پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت سیمان غرب/ درصد افزایش سرمایه: ۱۰۳۰ درصد

۶- درج یازدهمین نماد در بازار توافقی فرابورس ایران: درج شرکت پیمان غرب (سهامی عام) در بازار توافقی فرابورس با نماد معاملاتی پیمان

۷- معین مجمع دارد: جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ برگزار میگردد.

 

پیش بینی بازار

 

بازار در روز گذشته خریداران خوبی داشت که فقط مختص به نمادهای شاخص ساز نبود و در اکثر صنایع این تقاضا دیده می شد. با توجه به روند معاملاتی و همچنین مناظره ای که شب گذشته انجام شد پیش بینی می شود که بازار امروز روندی مثبت داشته باشد اما برخی از معامله گران همچنان با احتیاط دست به خرید خواهند زد تا تکلیف روز جمعه مشخص شود.

 

کارشناس بازار : محمدباقر سلیمانی




بازار سرمایه در چالش عرضه و...
توسط محمدباقر سلیمانی 17 شهریور 1403 ساعت 16:00
پاسخ چشم نواز بازار به حمایت...
توسط محمدباقر سلیمانی 10 شهریور 1403 ساعت 16:29
کدال خوانی با پاداش
توسط محمدباقر سلیمانی 07 شهریور 1403 ساعت 08:47
روند متزلزل بازار; آیا روزهای بهتری در...
توسط محمدباقر سلیمانی 05 شهریور 1403 ساعت 16:46