عضو هیات مدیره کنفدراسیون صنعت با بیان اینکه ورود مردم به بورس به سود بانکها است، گفت: دولت با استفاده از فرصت فروش دارایی ها زمینه تقویت بازار را فراهم می کند .

 رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از تولید ۵ میلیون دوز واکسن کووایران برکت تا ماه آینده خبر داد و گفت: در ماه جاری می توان واکسیناسیون عمومی را انجام داد

 محدودیت شرکت های کارگزاری در خرید سهام و سقف ۲۵ میلیون تومانی برای کارکنان بعد از ۱۶ سال از تصویب قانون بازار اوراق بهادار با مصوبه جدید شورای عالی بورس حذف شد.

 شرکت صنعت غذایی کورش و آماده عرضه اولیه ۸ درصدی سهام برای امروز از افزایش ۳۶ تا ۵۰ درصدی نرخ انواع روغن پالم، سویا و آفتابگردان خبر داد.

اتحادیه اروپا از ادامه جلسه کمیسیون مشترک برجام برای اجرای کامل و موثر توافق و بازگشت محتمل آمریکا خبر داد که امروز سه‌شنبه در وین از سرگرفته می‌شود .

 رئیس هیات عامل ایمیدرو به افتتاح ۱۳ طرح زنجیره فولاد، ۶ طرح در صنعت مس و ۱۰ طرح در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی تا پایان سال وعده داد .

 عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از اینکه ۷۰ درصد از منابع صندوق توسعه به دولت قرض داده شده، گفت: این صندوق به حیاط خلوت دولت ها تبدیل شده است.

 طبق پیش بینی گلدمن ساکس، قیمت نفت در سه‌ ماه پایانی سال جاری در پی واکسیناسیون کرونا و احیای احتمالی عرضه نفت ایران به ۸۰ دلار در هر بشکه می رسد.

دارو در بین دارویی ها دکوثر درآمدی معادل ۲۸.۵ میلیارد تومان داشته است که نسبت به ماه قبل(9میلیارد تومان) رشد خوبی داشته است؛ اما هنوز در مورد رشد فروش زود است؛ چرا که ماه قبل از میانگین پایین تر بود. دفرا با فروش ۴۸.۶ به نسبت ۳ الی ۴ ماه اخیر سقف فروش را زده است. فروش قبلا در محدوده ۲۰ الی ۲۵ م.ت بود. دشیمی هم هرچند با ماه قبل تفاوت چندانی نداشت ولی کلا فروش فروردین و اردیبهشت بطور میانگین ۵۰درصد رشد داشته است بنابراین می توان انتظار گزارش فصلی خوبی از این شرکت داشت. دزهراوی نیز ۴۶ درصد رشد درآمدی در اردیبهشت نسبت به میانگین سه ماه اخیر داشته است. شرکت بیوسان فارمد از زیرمجموعه های برکت ۱.۱ میلیارد تومان سود خالص داشته است که نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است اما عدد آن ناچیز است.

پرداخت هم در حدود ماه های قبل پیش رفته است. شرکت های مورد نظر تقریبا به تعادل نسبی در درآمد رسیده اند و به نظر به مرور زمان رشد درامدی آنها با شیب اندکی مثبت خواهد بود.

زاگرس : تولید 260 هزار تنی متانول و فروش 305 هزار تنی متانول با نرخ داخلی 52008142 و صادراتی 70432983 که درمقایسه با ماه گذشته کاهش اندکی داشته است.

جم_پیلن : تولید 26 هزارتنی و فروش 19 هزار تنی ، مبلغ فروش رشد 50 درصدی داشته است که ناشی از افزایش مقدار فروش بوده درصورتی که کاهش کمی درنرخ فروش داشته است.

شیران : کاهش اندک در مقدار فروش و تولید ولی به واسطه افزایش نرخ حدودا 10 درصدی در محصولات، مبلغ فروش رشد 6 درصدی داشته است و به مبلغ فروش 461 میلیارد تومان رسیده است.

شفارس : تولید 584 تنی پودر های قالبگیری که در مقایسه با ماه گذشته تقریبا 2 برابر تولید شده و تولید 5362 تنی انواع رزین که رشد 15 درصدی داشته است. نرخ فروش رزین رشد 30 درصدی داشته و نرخ پودر های قالب گیری رشد 5 درصدی داشته است.

شگل : رشد تقریبا 100 درصدی در مبلغ فروش که علت اصلی آن تولید و فروش کم(تقریبا نصف) در ماه گذشته بوده است.

شپدیس : مقدار فروش اوره در مقایسه با ماه گذشته کاهش 12 درصدی داشته است نرخ فروش اوره داخلی و صادراتی نیز کاهش کمی داشته است که در نهایت سبب شده مبلغ فروش کاهش 17 درصدی در مقایسه با ماه گذشته داشته باشد.

شسینا : مقدار فروش و تولید در مقایسه با ماه های گذشته بهبود یافته است ولی در تمام محصولات کاهش نرخ فروش در مقایسه با ماه گذشته داشته ایم. در نهایت مبلغ فروش برابر 16 میلیارد تومان و رشد آن حدود 100 درصد می باشد.

شکربن : رشد 50 درصدی در فروش که بخشی از آن فروش از انبار بوده و افزایش اندک در نرخ فروش سبب فروش 97 میلیارد تومانی و رشد حدودا 60 درصدی آن شده است.

شخارک : کاهش 17 درصدی در مبلغ فروش در مقایسه با ماه گذشته که ناشی از کاهش فروش و نرخ فروش در اکثر محصولات بوده است.

شجم : کاهش تولید از 7042 تن به 6353 در مقایسه با ماه گذشته، کاهش 9 درصدی در مقدار فروش و افزایش اندک در نرخ فروش در نهایت سبب کاهش 10 درصدی مبلغ فروش شده است.