شستا:  محمد رضوانی فر، مدیرعامل سرمایه گذاری تامین اجتماعی: بیش از 30 میلیون تن سیمان هلدینگ های شستا در راه بورس کالاست و سایر کالاها از جمله تایر نیز به زودی با ورود گسترده به بورس کالا از مشکلات قدیمی بازار از جمله فاصله قیمت بازار آزاد و شرکتها رهایی پیدا میکند.

تصمیم هیات مدیره برای افزایش_سرمایه ۲۰۰ درصدی پکویر:هیات مدیره کویر تایر، افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی به مبلغ ۴۳۶ میلیارد تومان این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، آورده نقدی با حق سلب تقدم از سهامداران فعلی را به سازمان بورس ارائه کرد.

پرداخت مطالبات قطعه سازان توسط خودروسازان ظرف مدت 120 روز:معاون امور اقتصادی استاندار تهران گفت: اولین مصوبه این بود که شرکت‌های خودرو ساز در چارچوب قراردادها و قوانین ظرف 120 روز مطالبات قطعه سازان را پرداخت کنند.خودروسازان هم گلایه‌هایی دارند که قیمت‌گذاری دستوری باعث شده تا ضرر کنند و سود کلانی نصیب دلالان شود. اعتقاد آن‌ها بر این است که اگر قیمت‌گذاری دستوری برداشته شود، به بدهی‌های قطعه سازان افزوده نمی‌شود.عسگری افزود: امیدواریم 15 هزار میلیارد تومان بدهی ایران خودرو به قطعه سازان به حداقل برسد. ما از قطعه سازان و خودروسازان می‌خواهیم که تنها به بانک‌ها اتکا نکنند، چون منابع مورد نیاز آن‌ها به 50 هزار میلیارد تومان می‌رسد که شاید بانک داران نتوانند آن را پرداخت کنند.

میدکو به بورس تهران آمد:انتقال سهام شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (سهامی عام) با نماد «میدکو»، از بازار اول فرابورس ایران به بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران انجام گرفت.شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه به عنوان پانصد و نودمین شرکت پذیرفته شده در بخش «فلزات اساسی»، گروه و طبقه «تولید آهن و فولاد پایه» با نماد «میدکو» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

تقسیم سود نقدی 120 تومان در مجمع شکبیر

تصویب افزایش سرمایه سنگین 17790 درصدی فجوش از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها

40 درصد سود سهام عدالت فردا واریز می‌شود.

شستا افزایش سرمایه را ثبت کرد.

در مجمع غکورش تقسیم 330 تومان سود نقدی تصویب شد.

شفاف سازی شستا در خصوص پرونده

مطالباتی دو میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال

کاهش رسمی نرخ سود بین بانکی

ترامپ: دولت بایدن در برابر ایران سر تعظیم فرود آورده است.

تصویب افزایش سرمایه 100 درصدی بورس کالا در مجمع عمومی عادی سالیانه

۴۰ درصد سود سهام عدالت، فردا واریز می‌شود:اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که زمینه‌های لازم برای واریز باقی‌مانده سود سهام عدالت فراهم شده است و براساس اقدامات انجام شده، فردا (دوشنبه) ۴۰ درصد از باقی‌مانده سود سهام عدالت به حساب مشمولان این سهام واریز خواهد شد.۱۰ درصد باقی‌مانده سود این سهام مربوط به شرکت‌هایی است که تاکنون سود مربوطه را به شرکت سپرده‌گذاری واریز نکرده‌اند و این موضوع باعث عدم واریز کامل سود این سهام به حساب مشمولان شده است، تاکنون هیچ خبر دقیقی از واریز ۱۰ درصد پایانی سود سهام عدالت اعلام نشده است.۵۰ درصد سود سهام عدالت نیز در ٢٨ اسفندماه سال ٩٩ پرداخت شده بود./ایرنا